Kedves vásárlóink! A www.tulimi.hu funkciója korlátozott

.

Ha kérdése van rendelései állapotával kapcsolatban, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az info@tulimi.hu címen.

.

Reklamáció, csere és visszaküldés

REKLAMÁCIÓ

  • A kérelem feldolgozása:
    • Kérjük, töltse ki a reklamációs űrlapot (válassza az REKLAMÁCIÓ BENYÚJTÁSA opciót).
    • Az űrlap kitöltése során kérjük, töltsön fel fényképeket a sérült termék(ek)ről. Nem szükséges áru visszaküldése a kérelem benyújtásához.
    • Kérelmét a reklamációs osztály fogja felülvizsgálni. 3 munkanapon belül felvesszük önnel a kapcsolatot e-mailen keresztül, hogy megbeszéljük a további lépéseket. Minden kérelmet feldolgozunk legkésőbb 30 napon belül.

VISSZATÉRÍTÉS

  • Visszatérítéshez:
    • Az áru kiszállításától kezdődően 14 napon belül visszaléphet a szerződéstől az alábbi reklamációs űrlap kitöltésével. (válassza az TERMÉKVISSZATÉRÍTÉS opciót).
    • A visszaküldéssel kapcsolatos instrukciókat e-mailenben küldük meg Önnek.
    • A termék árát visszatérítjük a csomag kézbesítésétől számított 14 napon belül.
    • Tisztelt vásárló, lehetősége van arra, hogy kódot használjon az áru visszaküldéséhez a postázón keresztül, azonban az irányítószám használatakor visszatérítjük Önnek a postaköltséggel csökkentett összeget. (1700 Ft)
  • Kérjük vegye figyelembe, hogy:
    • Az áru nem lehet használt, viselt, vagy sérült.
    • Az árut gondosan be kell csomagolni, lehetőleg egy olyan dobozba, amely megvédi a szállítás során keletkező sérülésektől.
    • Kérjük ne küldjön vissza olyan termékeket, amelyeket készpénzes fizetéssel vásárolt; az ilyen visszaküldéseket nem tudjuk elfogadni.

CSERE

  • Tulimi.hu nem engedélyezi az áruk cseréjét. Ha nem elégedett a megrendelt áru méretével, kérjük kezdeményezzen visszaküldést az űrlap kitöltésével visszaküldési űrlap és új rendelés megadása.

Visszaküldési cím:

  • A visszaküldési címet e-mailben küldük el Önnek, miután kitöltötte a szükséges online űrlapot.

Online Vitarendezés

  • 2016 február 15.-től lép hatályba, az Európai Bizottság létrehozott egy platformot bíróságon kívüli vitarendezésre. Ez lehetőséget kínál a fogyasztóknak, hogy rendeléseikkel kapcsolatos vitás ügyeiket báminemű jogi eljárás indítása nélkül rendezzék. Ez a vitarendezési eljárás a következő linken keresztül érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Az EU Online Viták Rendezéséről szóló rendeletének értelmében nem vagyunk kötelesek és nem is áll szándékunkban részt venni alternatív viták bíróságon kívüli (nem jogi) személyekkel szembeni rendezésében . Amennyiben panasza lenne a megrendelt termékkel kapcsolatban, az alábbi címen tudja felvenni a kapcsolatot velünk:

 

E-shop kezelő

ADELAINE trade s.r.o.
IČO: 28613902
DIČ: CZ28613902
Mosty u Jablunkova 799
739 98 Mosty u Jablunkova
CSEH KÖZTÁRSASÁG

 

KÉRDÉSE LENNE A FENT EMLÍTETT FOLYAMATTAL KAPCSOLATBAN?

Kérjük, küldjön nekünk üzenetet az címre.

Hírlevél

A kedvezményekről és kiárusításokról e-mailben értesítünk. A feliratkozóknak különböző meglepetésekkel készülünk ;)